fbpx

Kezdő szabadúszóként/vállalkozóként nem is gondolná az ember, mennyire sokat tud dobni a hatékonysági mutatón egy-egy jól megválasztott digitális (vagy akár analóg, kinek mi) eszköz használata. Appok, online felületek… a lehetőségek száma szinte végtelen.

Mutatom a csapatunk kedvenceit!

 

Időmérők

Toggl

Mindenki kedvenc időmérője. Egyszerű, de nagyszerű, szép, felhasználóbarát, és az ingyenes verziónál sokkal többre valószínűleg nem is lesz majd szükséged.

Focus booster

Korábban mi is írtunk már a Pomodoro-technikáról, ami rengeteget segíthet a produktivitásod növelésében, és a Focus booster is ezt a módszert veszi alapul (25 perc munka, 5 perc szünet).

Csapatmunka

Asana

Az Asana talán a legszebb és legfelhasználóbarátabb a piacon található projektemedzsment eszközök közül, 15 főig pedig kisebb csapatoknak is ideális, hiszen teljesen ingyenes.

Basecamp

A Basecamp több párhuzamosan futó projektet rendez össze egyetlen applikációban, emellett pedig kommunikációs csatornaként is használható a csapattagok között. 30-60 napig ingyenes (attól függően, hogy a Basecamp2-t vagy a Basecamp3-at választod-e).

Kommunikáció

Slack

A kommunikációra természetesen más csatornák is léteznek (pl. akár a Messenger is), de nálunk az abszolút győztes a Slack, ami szuperül egyben tartja a csapatot és rendkívül felhasználóbarát is.

Jegyzetelés

Evernote

Az Evernote már régóta az egyik legnépszerűbb jegyzet alkalmazás a piacon, 2016-ban azonban drasztikusan megkurtították az ingyenes verziót, így az jelenleg nagyon limitált, a jegyzetek pedig csak 2 helyről érhetőek el (PC + tablet/telefon) – akinek ennél többre van szüksége, annak fizetnie kell.

Trello

A Trellót akár az előző kategóriába is tehettük volna, de mi különösen szeretjük a jegyzetelős funkcióját, amit közvetlenül az adott feladatok mellett vezethetünk, így könnyítve meg a mindennapi munkavégzést.

Időzítők

A két platform között a legnagyobb különbség az árazásban található.

Buffer ($15-399)

Hootsuite ($19-599)

A Hootsuite ingyenes verziójában 3 közösségi csatornát monitorozhatsz, és a Planolyhoz hasonlóan itt is maximum 30 különböző tartalmat tölthetsz fel havi szinten, ami egy Instagramos applikáció esetében még működőképes, több, egymással párhuzamosan futó social media felületnél viszont már problémás lehet.

A Buffert sokan szeretik a megjelenése és az alacsonyabb árai miatt, az ingyenes verzió pedig – ami tavaly az Individual Plan-ről váltott vissza Free Plan-re – egyszerre 3 profilt enged menedzselni, ezzel szemben viszont megszűntek a Schedule Post és a Disable Link opciók.

Instagram

Planoly/Later/Instasize

Ha szeretnél mindig egy lépéssel saját magad előtt járni, nagyon ajánlom, hogy szerezd be valamelyiket. Mi a különbség köztük? Míg a Later ingyenes verziója havi maximum 30 posztot enged beidőzíteni, a feltöltött képek mennyiségét viszont nem korlátozza, addig a Planoly-val (ami jelenleg az első számú tervezőnek számít az influencerek, bloggerek és divatmárkák körében) maximum 30 különböző tartalmat tölthetsz fel az applikációba, és a Laterhez képest az elérhető funkciók is minimálisak.

Kicsit más kategória, de a kontentesünk nagy kedvence az Instasize, amivel egyszerűen és hatékonyan fenntartható egy rendezett Instagram profil, már akinek van türelme az ilyesmihez. 🙂

Naptárok

Google Calendar

Van, aki szereti és van, aki nem. Az viszont vitathatatlan, hogy Google Naptár tökéletes megoldás lehet az irodai programok, meetingek és a magán jellegű események egyidejű összehangolására, és a különböző rutinfeladatok is hatékonyan automatizálhatók vele.

Any.do

Az Any.do böngészés közben eddig csak Chrome bővítménnyel volt használható, de pár évvel ezelőtt a szolgáltatás áttért webes felületre is, így már semmi sem állhat a produktivitásod útjába!

+1

Momentum (Google Chrome)

Ezt is szeretném megemlíteni, mert ismerek olyat, akinek ténylegesen segít a mindennapokban ez a kis Chrome-bővítmény, szóval igen, ilyen is van.

Neked mik a kedvenc, produktivitást és hatékonyságot növelő online vagy offline eszközeid?